Wednesday 25 November 2009

gewdixs


laei seminggu one of my best friend akan bertukar status...
x sangka tul..setelah berbagai dugaan dan halangan,
akhirnya akan bersatu jua..
tahniah dr aku..
x sbr nk attend wedding ko next week kat JB..

ni plak kisah one of my gewdixs..
at first,family kwn aku nih x bp suka ngan bf dia...
malahan menentang relation mereka
mcm2 kwn aku nih wat utk yakinkan family dia...
namun still d same esp her mom..
tp berkat kesabaran,usaha dan doa nya...
Alhamdulillah family dia dh boley terima..
InsyaAllah,weekend nih dia akan dirisik oleh pihak lelaki..
yg lebey menggembirakan kwn aku ialah,
her mom yg excited terlebey dr dia..
siap suh trus bertunang je instead merisik...
sonok nyer dgr kan...
happy for you my dear fren...
hurrmm...nape la aku x mcm kwn aku nih kan..
aku happy bile kwn2 aku happy...
aku pun turut bersedey kalo kwn2 aku bersedey..
kami ber5 dh mcm adik beradik..
we shared problems..
we laugh together..
cry together..
i love you girlss..

1 comment:

deleted said...

i wanna be ur fren... kalu u sudi....