Saturday 21 November 2009

aufa dah besar

aku nk cite psl kezen aku yg sorg nih..nama dia Aufa Husna..anak pak andak aku..diorg duk kat SP..aku ialah sgt rapat ngan mak andak aku..no wonder kalo aku ade problem ke ape ke mesti aku lari pi SP..and no wonder aku sgt2 close ngan kezen aku nih..umo dia br 2 thn..dia dh pandai ckp skrg nih.walaupun x bp nk paham,tp sonok dgr dia ckp..last weekend aku pi umah mak andak..sj sbb dh lama x pi sana..last aku pi ms bulan posa ari tuh..singgah smyg maghrib kat umah mak andak jap..sj je aku attach pic kezen aku nih sbb aku sgt geram ngan kecomelan dia nih..yg aku x ley lupa ms kami lunch.si aufa mkn sekali ngan kami..mak dia goreng telor kat dia.. ngah2 mkn tetibe dia brenti..dia ckp.."mak,cukup rasa"..spontan kami semua gelakkan dia.. huhu..lawak2..laei satu,dia dgn kakak dia ni pantang kalo jmpa alat2 make up nih..Ya Rabbi mengalahkan og besar..pastu nk buh sendiri,x bg org yg pakaikan..semua diorg tau..dr bedak smpi la ke eye shadow..






p/s: comel kan aufa nih..penat melayan dia nih..tmbh2 dh pandai berckp skrg nih..laei la.. aku x kesah,at least dpt gak ilangkan kekusutan kat kepala otak nih..huhu.aku suka layan bdk2 nih smpi mak andak aku ckp jgn dilayan sgt..ngade2 je lebey tuh..huhu

No comments: