Sunday 22 November 2009

aku adalah aku

kadang2 kite x sempurna di mata org lain..

mungkin kite x secantik yg org lain idamkan,

mungkin kite x selembut hati yg org lain mahukan,

mungkin kite x sekaya yg org lain perlukan..

tpi aku sempurna di mata aku sndri..

aku cantek di mata aku sndri,

hati aku lembut seperti mana aku mahukan,

aku mampu utk menanggung dri seperti aku perlukan..

aku kuat bile org lain menguji kekuatan aku..

aku mampu tertawa walaupon org lain tertawakan aku..

sebab aku sedar siape aku di mata aku sndri..

sebab aku sedar aku mempunyai senyum seikhlas hati aku..

aku x perlu kan kata2 yg saket utk aku menangis..

sbb aku sndri mampu menangis bile aku tau kurangnye diri aku..

aku snggup lukakan diri sbb aku lukakan hti org lain..

parut yg akan aku tinggalkan di luar,

same seperti parut yg org lain tinggalkan di dalam hati aku..

No comments: