Wednesday, 14 October 2009

kawan

1) kawan tu bkn mcm main FUTSAL...
Mula-mula kejar...
dah dapat sepak....

2) kawan tu bkn mcm main SKATE...
Mula-mula gosok...
lepas tu pijak...

3) kawan tu bkn mcm main RAGBI...
Mula-mula tangkap...
dah dapat tendang...

4) kawan tu bknnya mcm PAMPERS...
dah pakai..,
buang...

5) kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS...
Waktu baru beli pakai...
dah sengkek gadai...

6) kawan tu bkn mcm PELANGI...
Hari cerah takde...
hujan gerimis baru muncul...

7) kawan tu bkn mcm KERETA...
Rosak sikit..,
jual...
ambik kereta baru...

8) kawan tu bkn mcm CHIPSMORE...
kejap ade…..
kejap takde...

9) kawan tu bkn mcm BANK...
Bila dah takde duit..,
pegi kat sana ambik...


10) lagi..... kawan tu mcm ape ye????

Haa... kawan tu mcm AWAK LA . . .
bila saya tulis blog,
awak akan baca blog saya dgn teliti sampai
habis....dan tersenyum2...

Walau ape pun tanggapan org tentang kawan...
bagi saya, kawan tu penting.

Seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis, sedih, berduka dan sebagainya.

Kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara.

Yang penting.., seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan senyuman kpd kawan-kawannya... :)

Sayanggggg awk...

p/s: kpd kwn2 ku yang ku sayangi,jutaan terima kasih aku ucapkan di atas sokongan kalian buat ku..aku bersyukur mendapat kwn2 yg sntiasa bersama aku walau dlm ssh dan senang..di saat aku kesedihan,kalian juga turut bersedih..di saat aku gembira,kalian juga gembira bersama ku.. semoga ikatan persahabatan yang telah terjalin antara kita semua xkan terputus smpi bila2.. Semoga Allah merahmati kita semua..

2 comments:

kakcikseroja said...

syukurlah adik ada kengkawan dalam susah dan senang adik...

cEnD@LiL@ said...

tu la kan..syukur sgt2..