Wednesday 16 September 2009

memori aidilfitri

Every year,tiap kali raya aku ngan adik2 akan berebut warna utk baju raya..kitorg mmg akan buat baju raya yg mempunyai corak yang sama,pattern yang sama tp berlainan warna.. huhu.. tp part yg x best nya,aku x boleh nk share baju aku ngan adik2 aku yang lain sbb antara kami 4 beradik pompuan,aku la yang paling CHOMEY sket...hahaha.. adik2 aku la yg untung boley tuka2 baju..kalo beli yg ready made,dh tentu2 la aku nih saiz S..diorg saiz M..so boley tukar2.. nmpk la mcm byk baju diorg kan..tp x kisah la..aku ok jer..huhuh..dlu masa kecik2,masing2 pakai skirt..huhu..masa teman mak shopping ,kalo lalu dkt tmpt baju bdk2,dia pegang skirt.. teringat ms kami kecik2 dlu..takper la mak..nnt mak dh dpt cucu,mak belikan ek..hehehe...mls la nk cite byk2..layan je gambar2 nih...

ni pic2 masa raya aidilfitri thn 2007


ni pulak aidilfitri 2008


p/s: nnt korang nantikan aidilfitri 2009 nyer edition..huhuhu...thn nih nk amik gambar byk2 ngan adik2 aku..ngan family aku..hehehe...sementara masih di bwh jagaan mak ayah aku kan.. nnt dh tawen,bwh jagaan suami pulek..ngee~~


No comments: