Thursday 10 September 2009

ibu mengandung...

Pg td aku temankan kwn aku Is ke Pejabat Imigresen Kangar kat Bangunan Persekutuan..dia nk wat passport..raya nih dia nk beraya kat oversea..hahah..oversea la sgt..huhuhu..dia nk beraya kat Singapore thn nih...umah atok husband dia..kul 8 lebey kitorg smpi pej imigresen..aku call makcik aku..rupenye cuti la pulak sbb anak dia amik upsr..sibuk duk wat kuih raya..huhu.. lama x jmpa makcik..nnt la raya pi jln umah dia..wajib tuh..ngee~~ pastu ade problem plak.. peg imigresen tuh nk gambar pasport yg besar plak..so nk merabihkan masa,aku ngan Is ke CIMB Kuala Perlis..huhu..punye la jauh berjalan..ahaks...dgn baju batik nyer..huhuhu..tp bank x bukak laei..kitorg singgah Klinik Kesihatan Kuala Perlis..pi jenguk one of our fren..nik..dia ngah pregnant skrg nih..lama x jmpa dia..perut pun dh nmpk..InsyaAllah bulan 1 nih dia bersalin..berseri-seri muka dia aku tgk..tahniah Nik..

then pi CIMB Kuala Perlis..jmpa kak milia,kak siti,kak yus,kak ina,abg jan,abg mi ngan abg heri.. rindu sgt ngan diorg...esp kak milia..next week dia suh pi laei..amik duet raya..heheheh...selagi aku tak kawen aku boley dpt duet raya kan???ngee~~

No comments: