Tuesday, 1 September 2009

30 things about me

1. Bekas kekasih saya adalah
:seorang lelaki..relevan x??

2. Saya sedang mendengar
:Stay by Estrella

3. Mungkin saya patut
:makan byk sket utk menaikkan berat badan saya skrg nih..hahaha

4. Saya suka
:budak2..geram nyer tgk...

5.Sahabat-sahabat baik saya
:THE GEWDIXS..dan sesape yg rasa saya nih sahabat baik mereka...

6.Saya tak paham
:nape ada orang nk dengki ngan saya..

7.Saya kehilangan
:duit saya di internet...(online shopping) hahahah

8.Ramai yang berkata
:ko nih patut dah kawen dila..tunggu apa laei...(wahh,,begitu senang mereka berkata2 kan)

9.Makna nama saya
:nurdalila- cahaya petunjuk..(ape yg aku tunjuk pun aku tak tau) hahhah

10.Cinta itu adalah
:Tuhan memberikan kita dua kaki utk berjalan,dua tangan utk memegang,dua telinga utk mendengar & dua mata utk melihat.Tp mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati utk kita?kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pd seseorg utk kita mencarinya...itulah cinta...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
:rindukan saya kot...hahahah

12.Saya akan cuba
:menjadi yang terbaik utk seseorg..(wahhhh..poyo x ayat?)

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
:selagi x jumpa penghujung.....ye kot..

14.Telefon bimbit saya
:selalu hang..nyesal pakai sony erricson...nak tukar yg baru tp xde duet laei la..

15.Bila saya terjaga dari tidur
:saya trus tgk hp sy...nk tutup alarm...hahaha

16.Saya paling meluat apabila
:seseorg di dpn sy bukan main laei baik,tp diblkg sy,dia kutuk2 saya..huh..

17.Pesta/Parti adalah
:pesta pulau pinang..1st time sy pi 2 thn lepas...parti plak..ntah..sy x suka parti2 nih...

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
:3 ekor turtle dlm keta sy...hahahah

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
:ms kecik2..sonok gile time tuh...nk ape semua dpt...huhuhu..

20.Hari ini
:saya sgt happy with one confession from someone...ngee~~

21.Malam ini saya akan
:pergi terawikh..InsyaAllah..

22.Esok pula saya akan
:dtg keja mcm biasa dan tgk kerja yg melambak2 atas meja nih...

23.Saya betul-betul inginkan
:satu relationship yg direstui oleh family dan diberkati Allah..dan berbekekalan hingga akhir hayat..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
:bile la nk kurang parut jerawat aku nih???

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
:ermmm....suka pi Queensbay Mall+Time Square+Mid Valley...

26.Makanan Barat atau Jepun
:antara dua nih aku laei suka barat la..Chicken Chop..nyum2..

27.Bilik yang terang atau gelap
:x mau terang sgt,x mau gelap sgt la...

28.Makanan segera adalah
:Mc Donald...(tetibe teringat double cheese burger)

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
:"thanks temankan owg semlm..."

30.Siapa yang anda nak Tag?
:x yag la Tag sesape...boley x??

2 comments:

cikpingu said...

btul2.. cukup la skadar kawan2 bace..

cEnD@LiL@ said...

hehehe...nk tau lebey2,kena la kenal2 dlu kan..ngee~~