Wednesday 26 August 2009

lelaki romantik???

actually susah nk percaya masih wujud laei lelaki yg spesis romantik nih..aku ingat dah pupus dah spesis mcm ni..pupus ditelan ombak tsunami..(ade kaitan ke?) ader sesetengah pendapat menyatakan bagus kalo dpt lelaki romantik nih.. ari2 idup rs cam dlm syurga jer..rs nk flying without wings jer..even seberat mana pompuan tuh,kalo dpt lelaki yg romantik,bdn tuh rs cam kapas jer..hahahah..mana x nyer,dpt bunga,coklat,teddy bear,perhatian dan lain-lain la..tp bahaya gak kalo over romantik nih...rimas pun ader..kalo tanye aku suke lelaki romantik ke x.. errmm...aku suka yg biase2..50/50 la..x mau la over romantik sgt..tp aku suke yg sweet , gentleman,respect pompuan..even lelaki tuh x sdr sbnr nyer dia tuh spesis mcm tuh..lelaki nih mcm2 spesis actually..i mean cr dia express their love,care to their loves one..ader tuh diorg mmg suka nk show off to the world la yg dia mmg sayang gile kat gf @ wife dia..kire mcm dia sorg je la yg ada gf @ wife .. ader plak yg x tunjuk melalui perkataan..tp melalui perlakuan..tanpa disedari oleh seorg perempuan yg lelaki itu mmg sayang gile kat dia..tepuk dada tanye la selera.. tips utk lelaki la..jgn la terlalu ego nk express rs sayang kat someone yang kamu rs istimewa dlm hidup kamu..perempuan nih nakkan perhatian dr seorg lelaki..bukan la 24 hours nk lelaki tuh ngan dia..at least bile time seorg perempuan memerlukan sesorg utk mendengar luahan hati @ ape2 saja,luangkan la sedikit masa mu itu..

sbnrnya aku nk share something ngan korang...semlm aku dpt satu message dlm facebook aku.. tp dr kwn aku Shiela..

"salam dila..alan nih..sory ganggu..i need ur phone number utk buat sumting special utk shiela..hmM..alan nak tnye cmne nak send benda tu ke shiela kat tempat keje die..so..pleasa sms me just drop by...k..my number ******* .jgn balas kat sini k..nanti shiela tau.. n jgn bagi shiela tau..ehehe..tenkiu.. "

aku pun m.call la no si Alan nih..then he called me back..dia ckp dia nk wat suprise utk Shiela.. tp x tau camne nk delivery menda nih..so,aku pun tolong la dia..sweet nyer...jeles aku tau..x penah la aku dpt bunge dr sesape..ms skolah dlu je la kot..ms besday aku..my fren gave to me..
beruntung ko Shiela..hehehe...aku tumpang bahagia..ngee~~

td,aku kuar pi bank jap.aku balik je opis ada sejambangan bunga rose merah atas meja aku... besar giler..org2 kat opis nih ingat aku punyer..bertuah nyer aku kalo dpt..hahahah... ape2 pown, i wish both of you, Alan & Shiela best of luck..cepat2 la wat kenduri..lapaq nasi minyak nih.. heheh
p/s:Dalam hidup kita,ALLAH akan bagi kita peluang utk berjumpa dengan org yg btul2 kita syg..Tapi hanya sekali..tapi kita sendiri tak tahu siapa org nyer..Sekiranya kita leka,kita akan kehilangan nya selamanya..jika kita sendiri x pnh sedar dan x penah mencuba untuk menilai kehadirannya..mungkin setelah segalanya berlalu,kita mula sedar dan mungkin kita x berpeluang memiliki dirinya utk selama2nya...

4 comments:

Anonymous said...

tenkiu my frenz..
kalau nk mtk blanje jgn kt aku erk..mtk kt dier..coz dier yg nyusahkan hg..haha

Nurdalila Mahadzir said...

u r almost welcome my dear...
sila la aku x rekod reaksi hang semlm..hahaha..aku tgk nk pengsan dh semlm..ngee~~..xper2,dia dh janji nk lanja aku buka posa kat putra palace..heheh

Unknown said...

kah..kah..
terima kasih yg newly frenz n my sOulmate.. (^_^)..
sebelum buat discharge, sedut bau bunga tuh dalam2 sampe kembang idOng erk..
ehe..
dila..bOle je putra palace..
heh

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.