Sunday 23 August 2009

Layak kah anda bercinta? / untuk dicintai?


Nurdalila took the Layak kah anda bercinta? / untuk dicintai? quiz and the result is Anda mencari cinta suci, cinta sejati dan cinta yang berkekalan utk masa depan anda...fuhh cayalah beb!...

C.I.N.T.A K.I.T.A....satu rasa...anda memang mencari kebaha...giaan dalam hidup, mencari cinta sejati. Selain cinta sesama manusia, anda mencari cinta kepada-NYA...hati anda ikhlas, setia, jujur pada pasangan yang anda cintai/ingin mencintai, anda susah untuk jatuh cinta tetapi bile jatuh cinta anda setia gile pada yang satu, walaupun si dia meninggalkan anda, anda tetap berusaha untuk kembali.(bab yg setia gile tu betul..tp bab berusaha kembali tuh x betul ok..aku x rs aku mengharap org tuh kembali kat aku..once my heart broken,no more second chance ok) Anda akan tutup pintu hati anda bile dikecewakan, dan mungkin mengambil masa bertahun tahun untuk bercinta semula....(yg nih mcm x betul jer..bak kata is,aku nih easy come,easy go..yer la..dh org x mau kan..wat ape nk mengharap laei..cr lain la..hahaha)pasangan yang sukar dicari zaman sekarang ni....wa respek giler beb org camni...

p/s: lawak ok soklan kuiz nih..aku belasah je wat td..result dia bukan main laei..ntah betul ntah tidak...tp ada gak yg betul,..kena ngan aku..huhu..layan jer la...tp org yg kenal aku tau aku nih camner...

No comments: