Wednesday, 1 July 2009

hApPy BiRtHdAy To Me


Firstly, Aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana memberi peluang utk aku utk meneruskan hidup di muka bumi Nya yg indah..aku bersyukur kerana masih di kurniakan kekuatan utk mengharungi liku2 hidup di dunia yg fana ini..25 tahun aku telah bertapak di muka bumi ini.. aku bersyukur pd Mu Ya Allah di atas segala kurniaan yg telah Kau berikan kepadaku...Aku redha dgn segala ujian dan dugaan Kau berikan pd ku kerana aku yakin hanya Kau yg tahu apa yg terbaik utk ku...

Secondly, buat Mak ngan Ayah..kak ucapkan terima kasih kerana telah membesarkan kak dgn begitu sempurna..Kak bersyukur dikurniakan mak dan ayah yang memahami dan menyayangi kak..segala pengorbanan dan kasih sayang mak dan ayah kak xkan lupa smpi bila2..kak sayang mak ngan ayah sgt2..

Thirdly, buat kwn2 yg sentiasa memberi support utk aku meneruskan hidup ini..thanks a lot to all of you..aku x kan lupakan segala2 nya..aku syg korang...

p/s-- i got a kiss from my mum and my dad this morning..terharu nyer aku...mak ngan ayah bagi kain batik sutera..laei la aku rs cam nk nanges jer..waaa...mak aku smpt berpesan, "pasnih,arap2 matang sket..kalo mak umo mcm kak,dh jd mak budak" adooii...aku nih x matang ker??heheheh..mendalam sungguh ayat mak aku tuh..huhuhu

*ari nih genap 4 thn arwah nenek aku kembali ke Rahmatullah..Al-Fatihah utk arwah..

3 comments:

wawan said...

hapy bday!


dah tua!so sila matang..hehe!



=P

cEnD@LiL@ said...

thanks...
hahahah....
sila matang ek??ngee~~

CyCra~ said...

babe..dah setengah abad hidup kita ni,,semoga kita jadi insan yg lebih baik..