Tuesday 21 July 2009

emo

jumaat mlm lepas aku x tau nape tetibe aku rs emo sgt2..aku rs nk menangis sgt2..at last air mata aku jatuh akhirnya..aku sndr x paham napa ngan aku mlm tuh..thanks to Nina sbb sudi dengar luahan rasa aku mlm itu..thanks gak sbb dia bg aku support utk aku menjadi lebey kuat..biarlah aku ngan Nina yang tau ape sbb aku menangis mlm itu..aku tekad,that nite will be the last nite i cry..i wont cry anymore..i promise to myself..no matter what happened,i wont cry..

ari sabtu yang membusankan..Mr Shrek ajak aku pi beli tingkap kat As..beli tingkap-window shopping ok..hahaha..jalan2 kat pacific..dia nk survey kamera..mlm tuh aku layan APM... buhsan gile APM thn nih..ntah hape2..mcm x de guna pown si nirina zubir,aznil ngan host dr singapore tuh..ape2 pown aku suke bile Aizat menang..ahaks..aku suke show faizal tahir mlm tuh duet ngan taufik batisah..mmg tumbs up la..yg x boley blah bile band st12 nyanyi lagu isabella tuh.. ala2 dangdut plak..lawak tul..mak suh aku anta adik aku ari ahad balik maktab kat Penang.. aku hajak Mr Shrek temankan aku..

ahad,pkul 2 dia dtg amik aku ngan adik..then amik kwn2 adik aku kat kola..then straight ke Penang..around 5 lebey smpi maktab..then gi Queensbay Mall..smyg asar kat situ..surau dia luas gile tp kosong..hanya marmar jer..xde karpet pown..aku pun pelik nape mcm tuh ek?? semua shopping mall yang ada kat Malaysia nih,segah mana pun mall dia,surau mesti tersorok..dh tuh kecik plak tuh..hurmmm...balik ke seberang naik feri..hoyeh2..dh lama x naik feri..x dpt nk tgk sunset ptg tuh..tp xpe la..as long as dpt nek feri..ngee~~ smpi seberang jaya around 8++, smyg maghrib kat masjid seberang jaya..then dinner kat Mcd Caltex..Nina dtg kat aku..dpt gak jmpa dia..hehehe..the best part is,bila Nina ckp aku makin lawa..hahahaha...malu aku..ngee~~ around 10,gerak balik ke perlis..aku br nk lelap mata nk tido jap,dan2 dia suh aku drive..cheh..




No comments: