Thursday 4 June 2009

khamis yg dinanti...

Tibalah hari khamis yg dinanti2kan...ada hamba Allah ajak aku temankan dia ke majlis kahwin kawan dia ari nih..boley ke aku pi??sdgkan aku x dijemput..dia kata xper,sbb pi ngan dia..boley ek camtuh??selamber je la..dpt gak mkn free..heheheh..thanks to him for inviting me..
Ptg nih aku akan gerak ke umah Emeer..esok nk pi Terengganu..hoyeh2...x sabar plak aku nk join konvoi satria neo kali nih..even aku x kenal sgt ahli2 club yg baru nih,tp ada gak setengah yg aku kenal..masa aku join TT sihat diorg pi Taman Negara Pulau Pinang ms cuti raya cina awl thn lepas..mmg happening la..letey gila mendaki bukit..huhuh..exercise la konon2..tp mmg best sgt2 pi hiking then mandi laut..even aku x bape nk reti berenang kan..redah jer la..

Ptg semlm pas abih keja,kwn aku call..Dr Aiz..she asked me to join her and her friends at Pizza Hut..memula segan la plak nk join geng2 doktor nih..yer la..siapala aku nih kan.. Then aku dgn selamber nyer pegi je..smpi kat sana,aku tgk ada 3 lelaki dan 3 pompuan termasuk kwn aku tuh..memula tuh diorg borak psl medical things..sepatah haram aku tak tau la penggunaan bahasa2 medical nih semua..aku diam jer la..then lama2 tuh ok la..rupe2nyer gila2 gak diorg nih.. lawak tul..smpi sakit perut aku gelak..hahaha..so baru aku tahu la..time nih la diorg nk relaks,lepaskan tension ms bekerja..neway,thanks to Aiz for the pizza hut..

No comments: