Monday 18 May 2009

weekend...

Its weekend again..mcm biasa aku lepak je kat umah..yg best weekend nih,ada konsert final AF.. hahahah..tp aku x penah vote pown..ngee~~ buang kredit jer..ahaks.. the best performance mlm tuh ialah hafiz la..aku suke suara dia..mmg dia mcm x bp nk ada aura like aril,but donno why i like him..his voice..hahaha... lagu baru yg aku suka lagu akim..nice song..lirik dia pun best..ape2 pun aku suke akim bwk lagu BENCINTA tuh..menusuk kalbu siutt...hahahah...

Dh lama aku x baca novel..seriously..kat umah aku tuh ada dkt 200 novel tau..aku share hobi aku ngan my mum..dh mcm library dh umah aku tuh... hahah..aku suke novelis NURHAYATI BERAHIM,AISYA SOFEA,LIANA AFIERA MALIK, FAUZIAH ASHAARI..this weekend, aku berjaya habiskan sebuah novel tajuk SETIAP JUMAAT.. memula tu,rs cam x best jer cita nih..but then lama2 aku suke plak..Mengisahkan konflik seorg anak yg tak boley terima mak dia kawen lain setelah ayah dia meninggal..kawen ngan seorg lelaki 5 thn lebey muda dr mak dia.. besides that gak,mcm mana diz girl menghadapi kisah cinta yg dikhianati setelah 5 thn bersama.. yg memeritkan lagi apabila kwn baik sndr yg menjd org ketiga.. aku mmg respect la watak heroin novel nih.. rs mcm aku plak..hahah...but at last she met someone.. jodoh pertemuan di tgn Tuhan.. tp x boley nk kata la kan..ini cita novel.bukan kisah sbnr..ngee~~


semlm aku kuar ngan kwn2 aku...my primary schoolmates, aiz,najib,fikri ngan sorg kwn diorg.. pegi lepak mkn bihun sup kat kuala perlis..lama x dtg kuala perlis... layan gak tgk sunset..
aku suke tgk sunset..rs tenang jer..indah nya ciptaan Tuhan...

No comments: