Wednesday, 6 May 2009

RAHSIA nama??

N : Anda suka bekerja, tetapi selalu mahukan kerehatan. (yes..dat's true)
U : Anda merasakan anda ada ciri-ciri istimewa setanding dengan orang lain. (ye kot)
R : Anda seorang yang gemar bersosial. (sosial sgt ke aku nih??)
D : Sukar mempercayai orang lain. (currently yes)
A : Anda menjadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu. (pendiam kah aku?)
L : Anda sangat percaya dengan cinta dan mudah tengelam ke dalamnya. (hurmmm)
I : Selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum. (yesss)
L : Anda sangat percaya dengan cinta dan mudah tengelam ke dalamnya. (hurrmmm)
A : Anda menjadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu. (mcm x percaya)

4 comments:

pemudakampung said...

weh apa sangkut nya dgn nama ko tu.Tak paham aku ..betoi tak paham ni.Blur dah ni Blur.
TolonGGG tolongGG aku.. yg bLur nI...
hmmm

LaDy D said...

mengong la ko nih...
mmg ko blur...
rukun iman pun tertuka ngan rukun islam..
hahahaha

pemudakampung said...

hahahaha...
bukan aku tukar laa
giler ko,nanti org cakap aku murtad...
tak nak aku...
Tapi memang aku blur la ada sangkut nya huruf nama ko dgn setiap ayat tu?
kompius dah ni...

LaDy D said...

ape plak????
xder la...aku wat menda nih kat facebook la..
bukan sj2 aku wat la..