Monday 4 May 2009

Cuti yang Panjang...

Pg nih ujan turun dgn lebat nyer..dh tahap beku dah aku dlm opis nih..ngee~~Syukur Alhamdulillah turun juga hujan..segar bugar alam flora di muka bumi Allah pg nih..Malas tul nk dtg keja ari nih disebabkan cuti yang panjang..panjang ker??boley la..ngee~~
Sepanjang weekend ari tuh byk gak la aktiviti yang aku buat.. Ari jumaat, aku layan OIAM beramai2 ngan family aku.. Memula mcm frust gak Tomok kua.. aku minta Tomok ker?? huhu.. but i think he deserve to win that RM1 Million tuh.. Arrangement lagu Hanya Engkau Yang Mampu tuh not so bad la..rs cam lagu dia sendiri jer..huhuhu...suke plak aku bila abg Tomok menang..ahakss..
Sabtu plak,time for Deco bersama Dila...hahaha..aku decorate bilik aku..100% aku ubah.. itulah salah satu cara terapi tau.. ahakss.. aku kemas bilik aku sekemas yang mungkin.. ubah position katil,meja komputer dan yg lain2 la.. Mak aku pun pelik tgk aku.. sj je aku ckp.. kita perlu wat tranformasi gak skrg nih.. ingat AF je ke bley buat transformasi kan?? Aku attend wedding Dr Anis ngan my fwen Dr faizah..huhuhu..kwn ngan doktor tau=p jmpa cikgu2 sek rendah.. cikgu Rafishah ngan cikgu Azhar.. both of them ask d same question..buhsan tul la.. ayat paling best cikgu bagi "asyik mkn kenduri org ja,bila plak nk rs kenduri depa"? dgn slamber nyer aku ngan Aiz menjwb,"calon xde la..cikgu tlg la cr kan" hahahah.. Mlm plak layan AIM.. cute tul MC mlm tuh..ahaks.. aku suka Aizat menang vokal lelaki terbaik dlm lagu.. sbb aku suka lagu itu.. LAGU KITA..
Sunday i went to AS with my childhood fwen,Aiz & Own.. We've been fren from primary school till now and we are so close togather.. Menda yg x penah kitorg wat selama nih, kiotg dh wat..menghuru harakan kedai optical.. semua spek kami try..hahah..lawak tul la..dr yg murah smpi la yg beriban harga nyer..





Then we meet Iwan at pasific As.. Iwan also our clasmate from primary school.. sian dia.. br je balik dr keja.. Ari nih first call.. almaklum la doktor kan.. dh tuh kena plak ketuk ngan kami.. dia blanja men bowling 2 game.. aku dpt no 2 tau.. kire not bad gak la..hahahah... then mkn mcd plak.. we have so much fun dat time..


No comments: