Monday 27 April 2009

Weekend..

Today is my 1st month anniversary for being a new me..mcm x percaya..i've been through all this with a peace in my mind and my heart..Thank to God for give me a strenght to face all this..i found a peace in my life rite now..Alhamdulillah...i also wanna thanks to all my buddies..yg x penah2 jemu bg support utk aku meneruskan idup nih..thanks fwens..you all such a great buddies in my life..love you all...

Last weekend, i went to penang..what a very memoriable place there..but i'm ok with dat..i just keep on smiling.. tipu la kalo x ingat lansung kan..but what to do..life must go on..i went there to watch a movie.. sabtu mlm kat gurney plaza,aku dipaksa utk menonton cita yg aku x suka..The Uninvited..scary movie.. jahat tul Is ngan adik nyer...aku sahut cabaran itu..not so bad cita dia..huhuhu...


Then ari ahad,Is dan adik nya dipaksa pulak tgk cita yg aku nk tgk..hahahah....
HE'S JUST NOT THAT INTO YOU...best sgt cita nih..mmg memberi byk pengajaran..so from now on aku akan apply semua method2 yg ada dlm movie nih..hahah...aku suka Jennifer Aniston ngan Ben afflect..so sweet how there end their relationship then getting married..beside that,aku suke gak GIGI ngan Alex..how sweet they didnt realize that they are meant to be each other..



Pas abih movie,jln2 kat Queens bay..aku cr gak butik Forever21..at last jumpa..aku beli a new jeans..skinny jeans..rm80..huhu..x slhkan aku beli something utk diri aku sndr??appriciate myself is better than appriciate other who didnt know to appriacte back..wahh..ayat aku..ngee~~ then pegi pasar charosta..tul kot ejaan dia. aku belikan buah berangan utk mak.. then terus gerak balik perlis..laju gile Is drive..sejam je dh smpi Jitra.. chut peyut aku..hahaha..singgah kat Jitra..pegi Secret Recipe..tetiba teringin nk mkn kek and ice blended..
yummy...



so yummy...these are my favourite..ice blended cuppocino & chocolate hazelnut cake....










No comments: